آموزش دفاع شخصی- دفاع خیابانی
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

آموزش دفاع شخصی- دفاع خیابانی

قیمت: 2500 تومان

آموزش دفاع شخصی- دفاع خیابانی مورد استفاده خانم ها و آقایان با دوبله فارسی
یک CD اوریجینال به شماره مجوز: 13-205142-27
آموزش توسط باس روتن استاد بزرگ دفاع شخصی

امروزه چگونگی انجام دفاع شخصی, شاید یکی از مواردی باشد که یادگیری ان تا حد زیادی لازم است. این ورزش به ویژه برای بانوان می تواند جدی تر گرفته شود چرا که آنها ممکن است در اجتماعات شلوغ بیشتر در معرض خطر و تهدید قرار گیرند. در این مجموعه چگونگی انجام حرکات دفاع شخصی در شرایط و مکان های مختلف توسط استاد جهانی این ورزش، باس روتن، آموزش داده شده است.
کپی این محصول با چند برابر قیمت در فروشگاه ها به فروش میرسد اما شما هم اکنون میتوانید نسخه اوریجینال ان را با حداقل هزینه خرید نمایید.
نکته: پس از قرار دادن سی دی در رایانه روی آیکن آن کلیک راست نموده و گزینه opn را انتخاب کنید و تراک ها را مشاهده نمایید. چنانچه از طریق دستگاه های پخش خانگی قصد مشاهده سی دی را دارید, پس از ظاهر شدن تصویر فیلم تراک اول را انتخاب کنید تا به ترتیب تراک ها تا انتها پخش شوند.

مبلغ نهايي سفارش با احتساب هزینه پست:
در خرید پستی هزینه سفارش, ارسال با پست پيشتاز: 6000 تومان و ارسال با پست سفارشي: 4500 تومان مي باشد - لازم به ذکر است در خريد نقدي ( واريز وجه به حساب فروشنده) سفارش با ( 20% ) درصد تخفيف همراه است و از آنجایی که هزینه پست شهری کمتر از شبکه خرید پستی اینترنتی است هزینه دریافت سفارش با پست سفارشی فقط 3500 تومان و پست پیشتاز 4500 تومان میشود. دريافت سفارش با پست پيشتاز 2 الي 4 روز کاري و پست سفارشي 6الي 8 روز زمان مي برد.

برخی از ویژگیها
1) مخاطب اثر: عموم افراد  2) موضوع اثر: چندرسانه ای/ ورزش  3) شماره مجوز اثر: 13-205142-27  4) حجم نرم افزار روی حامل: 400 مگابایت  5) مشخصات حداقل بستر سخت افزاری: VCD - pentium - RAM 128


خرید آموزش دفاع شخصی- دفاع خیابانی

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

   

       

fnonline






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت